Niuz sau MEGA noul Canon D550 sau China pe linga criza sau prostirea mamei cea azurie

Probabil ca evenimentul zilei sau serii numitil cum vreti este faptul ca o prietena mi-a creat un acount fals pe facebook. Lume nu va viditi, ele amu is 2 si original ii numa ashel care are mai multi friends.
Canon 550D normal in genere. Destul di nicivo as zise eu vo 2 ani in urma. Nu ca amu eu deam nu asa serios ma ocup cu chestiile estea, viitoru nui in fotografie :D desi uneori mai zamutesc cyteo fotosesie, cynd fetele ma roaga. Vapse se spune ca dragostea fata de fotografie ii un lucru bun in sens ca te-ar pute ajuta sa hapanesti padruji. Da iaca in China nu multi stiu a face poze bune, nu kyti fotografi celebri kineji stiti? Da se fut ei cred ca mult, raz is asa de multi... Iaca despre China in toata lumea criza ca criza da la Chineji nihuia! O injectat bani in economie si de tat o trecut. Stiti cum more po kalena blea, kineji dolbanye. Si deam despre more po kaleno, kind eram mic am fost odata la Sergheevka si acolo ca sa ajungi la plaja trebuie sa treci de liman, care de fapt nui adinc. Se poate del trecut pi pod sau cu cateru sau... cum un sineak o zamutit pi jios, el merje si striga: MORE PO KALENO! Eu l-am intrebat atunci pe tata: "Tat, tat, da si in Liman s poate de scaldat?" Kiar in aseiasi sara mam scaldat in apa calda da si fte sarata a limanului, care kstati ii mai sarata ca dcea din mare. Dupa asta mo mynjit tat di namol k tipa ii lekuitor si pe urma sluciaina mam culcat pe prostirea cea azurie si frumoasa a mamei. Frumoasa prostire o fost...

1 comment: