Ion si pleava?!? (Normal Titlu cum voua)?

So skimbat ceasurile lui dali, sh eu merg prin lume ku un ceas kare samana ku un blincik, sh intreb pe tati kat ii ora….imi place sa intreb kat ii ora….mergeam o data pe strazile din santa Barbara…sh mam intalnit ku un fost jucator in counter-strike, si lam intrebat kat ii ora…el mia raspuns ka el nu tine minte…
Alta data, in kadru unei intalniri serioase ku presa romano-catolica, am inteles ca timpul se constringe in doua treimi din intalnire…atunci am taiat ceasul in trei parti..si dupa kum spune legenda….iam dat o parte unei frumoase reportere..pe care am fotagrafiato toata noapte…..dimineata ea a plekat….si eu nu am inteles de ce….poate ka trebuie sa ii mai dau o treime din ceas…..si am gasito in Kabul…iam dat…dar ea a plekat..poate o mai fotkanesc? Da…kant nu avea dreptat...treb de (pa)nadracit....

1 comment: