scorpionii


era sfirshit de primavara.tat pareab sa fie mult pre trist./cam asha incep kartzile,da? bine am inceput?a?a?/ nu shap cimitiru armenesk.oi.shot eu pre departe mam dus.sh nam skris nish de kitara shi primele akorduri din nothing else matras.nish de vata dulshi rozova.nish de visu din noaptea sheia.tanku shela ave strazishi.sh era plin ku cimadane.sh dispareau unu kite unu.shap din tzeava lui sauze o voce.subtzire.sa fi fost sfintu eftodie mam ghindit eu.nu.era ea.anume ea.stratan.cleopatra satan.oi.stratan.klava asta.klava asta ii fata buna.mia kemat ieri la o piva.da jana mo kemat la sarmale.nu sh eu mam ghindit.sau ku klava la piva.shap pe frig akasa la ea.k la mine ii full.sau deodata la jana acasa.da blea.milaia moia malaia malina.margineanu plingea daunazi.cica jana se stransforma.iaka aista da.efect babo4ki.
nu shap gabi skrii kruta.sh amu ii trendy sal citeshti.ii trendy sa vb de el.sh sa skrii de al in blog.sal pui in fb la autori preferatz.ii kruta sa ai o parere despre acei 100 ani de sihastrie.interesant rialina o fost 100.sau aishi ii ka sh ku razboiu de 100 ani.
timplul!
mai avetzi 10 sekunde!
dati foitele va rog!
dati foitele odata
dati foitele blea
dati foitele sau tupa nu le mai string

jack pot.autoru intrebarii are jack pot.numa el a raspuns la aceasta intrebare.normal.

nu shap o mai fost seri kind ne adunam in jurul sferei luminate de beku lu batiushka ilici.nu shap desenam stele pe podele.

Du-mă la magia de moment
Pe o noapte glorie
În cazul în care copiii de vis mâine departe
În vântul de schimbare

cam asta era la minen kap.da la tine?sh vaapshe teai inskris in partid?amu j asta ii trendy.shap amu ii trendy sa spui kuvintu trendy.huh.ghini k eu il skriu.

minunat cuvint. a harci. sa cautz in dex. serios.

am un drug.il keama Ciuvak.el kr4 krede k guglu lui so inakrit.sau k io expirat licentra.ori k in sektoru in kare el sta ii interzis.k alta explikatzie nam.dc el mereu pe mina mantreaba tati figneaua?

pentru Ciuvak:

Când vei muri parul creste încă pentru câteva luni.
Exista cate doua carti de credit pentru fiecare persoana din Statele Unite.
Isaac Asimov este singurul autor care să aibă o carte in fiecare categorie decimala Dewey.
Ziarul de servire degerături Falls, Minnesota, în casa lui Rocky şi Bullwinkle, este Intellegence Picayune.

nu shap.nam mai spus eu nik.da defapt am zis pre multe./nu kum voua metafora mea?a?a?/
printre rinduri snu cititz.akolo nik nui.bazariu.


1 comment:

  1. da.asta o fost paint.zato shi di ghini o fost!

    ReplyDelete