in spre salbaticie

stand pe unitaz, nio venit in kap niste ganduri....ma gandem eu kum eu "amus kand a sa bredesk o fignea"...sh so inceput.... septembrie..palatka? s poate....tigari kremene-2 buc. ... kutzit 1 kg sw are...havcik ptr o saptamana.....ganduri iobnutie...hadem....dupa 5 zile sa incepe doru d kasa....remediu: 1 L de spirt. dupa 7 zile, nui mankare. (ramane un shmat d karne)...ku ajutorul kutzitului, a unei gropi, niste krengi sh frunze, fak cea mai simpla lavushka ptr animale...pun un mic shmat d karne(nu pe tot) , sh astept. in timp ce astept, gasesk niste kopaci de nuci de padure, nuci simple, niste kopaci de kizil...manank in mare parte kizil, mai putin nuci...nucile le pun in ruksak. dak imi merge gasesk sh niste mere. Multa vitamina C, mushkii se relaxeaza mai repede. Lipsa de proteine, totusi se simte o oboseala mica cronica. In 5-6 zile gasesk in lavushka un lup. Il ucid ku o piatra. fak fokul ku kremenele si niste iarba uscata. il prajesk, o parte. mica parte o pun in rucsac kurata. cea mai mare parte o usuc in sare. strang lucrurile. Si incep drumul spre sud(ptr ka sunt mai multe moduri de a dobandi hrana...)

1 comment:

  1. saracu lupunama.. mojna bila panacusavati nishte ikra baklajannaia, delati ekologhi4eskii diet.

    da nu el trebu' s maninshe tat shii chica..

    da daca tsa chica vreo mana?

    i mean, poate sats chishe sh un jackpot, sh paru poate s chishe s ramai cu chelie..


    poate s chishe listra de pe pod

    kakby, multe shi pot kika...

    nie de exemplu cand eram mititika in kinder pastayanna ini kikau soldats cu saghii... da nfeg ei nie? eu is fata ! eu vroiem papush..

    amuia vreu soldats cu saghii..


    cam asta ii shi am vrut eu sats zic ;)

    best regards,

    da.

    ReplyDelete